Dan före dan före doppare dan..

Här sitter jag med en kopp julte, ett par pepparkakor och lyssnar på Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén som sjunger My Grown Up Christmas List- ganska smörigt men spillerill det är ju trotts allt jul! Min syster sitter i vardagsrummet och slår in julklappar, mamma och pappa sitter i köket och rimmar på sina klappar, övriga barn i familjen (mina två bröder) är och leker någonstans- allt är precis som det ska vara=) Alla mina julklappar har precis blivit inslagna med fina papper och glittriga snören och mor och jag har bakat apelsin choklad fudge. Oj vilken julstämning det har blivit i mig och oj vad vad älskar julen! Jag älskar att ha glada, lyckliga nära och kära runt mig och jag älskar att vara glad och lycklig!

Dagen blev spenderad på Överby med mor och syster+systers vän. Jag köpte färdigt alla klapparna och jag måste erkänna att jag är grymt nöjd med det mesta köpen=) Kvällen där emot blev spenderad hos familjen Klerfalk med mina bästa vänner Johanna och Charlotte- det var dags att byta julklappar! wei! Kalle, Lottas bror, serverade glögg och till tugg och sen såklart julskink-mackan! Så fina julklappar bytes att det nästan kom en tår från Charlottes vänster öga (med tanke på att hon fick världens bästa julklapp, enligt henne säkert, från mig och joie).

Imorgon blir det till att dra till gymmet med joie för en morgon runda sen skall det julbakas ennu mer hemma hos familjen haapala=) Senare på kvällen blir det julemys med en viss Daniel Lindh=)

Oj så underbart med Juletider!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha nej kom faktiskt på det i skrivandets stund, fiffig som jag är! (blir nästan chockad själv av min kreativitet!)



Nämen det tror jag inte på något finurligt har du allt önskat dig tror jag hihi

Puss på dej söta Johanna och God Jul på dej med <3

2008-12-23 @ 10:57:20
URL: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Postat av: Emma

Är inte julen alltför fin så säg? ha en underbar jul så ses vi om några dagar och planerar årets fest! God jul och PUSS! <3

2008-12-23 @ 13:37:53
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: Emelinn

Ha en alldeles underbar jul nu Johanna :)

2008-12-23 @ 20:58:26
URL: http://emelinn.blogg.se/
Postat av: Elsa

Låter som en superduper härlig 22e december!

Vad fick Lotta??

Puss och kram

2008-12-25 @ 19:00:50
URL: http://kitty91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0