en egning tisdag med stort R

Long time no see- är det så man säger? När man tänker på det så säger dom det typ 24/7 i alla amerikanska filmer- en lite notis bara, hej föresten!

Oj oj oj oj oj va man inte kan gå i gympa dojjor ute nu. Blir ju en basäng i skorna efter bara ett par steg! Borde man kanske inkassera ett par snygga stövlar eller är det såkallat "ute"? Imorgon blir det iallafall en plastpåse över varje doja så man iallafall kommer torr om fossingarna till skolan:)

Oj vilken cup det blev idag- Hunter spelet är igång på skolan och jag är grymt seriöst när det gäller hunter vill jag lova! Samlade en sjukt stor massa med andra musik tvåor och attackerade mitt offer, en lite musiketta. Stackars lite nu är han ute ur spelet mendans jag och mitt team kämpar vidare!

Prov i både psykologin och gemun idag, gött att ha det gjort. Resten av veckan är sjuk slapp förutom att vi har två musikalrep=) På torsdag bär det av till den lilla storstaden på framtidsmässa och fika+bio med iallafall lotta och emma, vi får väl se vilka som mer hakar på=)

Åh va det är roligt att planera roliga saker... konstigt nog ;) Älskar att göra mina vänner glada. Nu ska jag dra en visa på pianot chao!

Kommentarer
Postat av: joie

och hur jobbigt är det inte att ha en flod i dojjorna liksom?

2008-11-11 @ 21:33:47
URL: http://joannahansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Planering av roliga saker är så bra! Fixa lite imorn kanske? :)

2008-11-16 @ 19:03:13
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0