tjoho

Här sitter jag med en mango/apelsin/äpple smoothie och lyssnar på Thousand Eyes med The Safe Mode (daniel, erik, magnus och marcus bandet- vilka klippor). Idag har det vart en underbar måndag! Jag och Daniel kände för att vidga våra kulturella liv och bestämde oss för att efterskolan gå till museet och kika på den blå utställningen. Men självklart så var museet stäng (hallå det är det ju varje måndag!) så vi vandrade istället till sjömansmuseet och ett par andra gallerior för att kolla på konst- mycket trevligt, det borde man göra oftare. Jag är en stolt uddevalla-bo, Uddevalla är en väldigt fin stad!

Det har vart en fin helg=) Buffen på cheers satt fint och lika så charaderna efteråt (+skummtarna, munkarna och apelsinchokladen). Heldagen på mässan satt också fint, för jag menar vem behöver inte fylla på skafferiet med 31 pennor?

Nu ska jag vara duktig och sätta mig för att plugga och sen ska jag sova en djup och underbar sömn för imorgon bitti blir det till att åka in i ottan och simma=) På tala om att simma- Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0