Nu är det dags...

Japp, nu har dagen kommit då jag skriver mitt första blogg inlägg.
Jag känner helt enkelt att det är dags...



Nu sitter jag med en apelsinklyfta i munnen och lyssnar på No Stopping Us- Jason Mraz - det är precis som det ska vara med andra ord;) Det har varit en mycket käck dag idag, en käck tisdag. Morgonen börjar med att vi tillsammans med Dan går och kollar på Westside Brothers, pojkbandet som alla vid det här laget känner till. De är grymma som lyckas få publiken att gunga så vilt i takt! Blev en del andra projektarbetes-redovisningar idag också, sjukt soft att bara glida runt=)

Jag kommer hem från skolan och tror att det ska bli veckans lugnaste vilodag med endast blåbärs-te, en filt och en skitbra film men ack nej- Elin ringer och frågar om man ska med och gymma, och nej man säger inte nej till det (mest för att det låter coolt...) Jag cyklar i regnet i en raketfart som jag ej tidigare skådat och kommer fram till friskis kanske 2 minuter senare (lägg på 10 minuter) och ser ut/luktar som en blöt hund- kanon kul! Jag tycker faktiskt regn är mysigt, punkt slut.

Möter joie på mitten av k-berg senare denna afton för en träff. Vi jobbar lite på våran dokumentär "livet på k-berg"- får till en hel del bra klipp, bland annat på joie när hon dansar street dance. Kan bli en riktigt grym filmrulle- helt klart värd att se när den blir färdig=)

Nu ska jag upp till brorsan och hjälpa honom med myspace- han har fått för sig att jag är något slags proffs... puh
Sov så gott- ses imorgon/ Johanna på k-berg


Kommentarer
Postat av: Emelinn

Jag ser fram emot den nya k-berg rullen. haha! ;)

2008-10-21 @ 23:55:35
URL: http://emelinn.blogg.se/
Postat av: Emma

Går det att skriva upp sig på nån gästlista till premiären på den där käcka filmen eller? Jag är sugen ;)

2008-10-27 @ 23:25:44
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: johanna

men absolut, absolut kommer rullen att bli bra, men bra material kräver trägen vattning som jag brukar säga. Så kanske blir den klar 2010 nångång?

2008-11-08 @ 12:16:50
URL: http://joannahansson.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag är på!

2008-11-12 @ 18:49:15
URL: http://kitty91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0