2009- se upp för här kommer vi!

(Töntigaste rubriken)

Oj oj oj oj man kan ju inte annat än att vara glad och känna sig lycklig som en dag som denna! (och en gnutta trött) Igår var dagen kommen, då vi skulle ta farväl till 2008 och fira in de nya året. Detta skedde hemma hos min underbara vän Charlotte där jag, hon, joie och emma hade planer för hela dagen. Det var uppdrag hit och uppdrag dit, matlagning, låtskrivning, mingel, 3 rätters middag, tävlingar.... Oj vilken heldag! Våra fantastiskt trevliga och bra gäster var alldeles jättesnygga och hur pepp som helst och de ledde till att nyårafton 08/09 blir ett firande att minnas!

Jag är faktikst sjukt pepp på de nya året- jag känner på mig att de kommer bli bra=) Det är lite nördigt men jag känner att de väcker hopp imon mig- En ny chans till att försöka bli en bättre människa på diverse plan! Det är överskattat med nyårslöften som man endå inte kommer att hålla men att tänka possitivt om sig själv och saker man gör/skall utföra är inget löfte utan mer som en lite hand på axeln=)

Med tanke på de fåtal timmars sömn de blev i natt är det dags att krypa sig till kojs ifall planen är att man ska orka vara på topp imorgon på jobbet. Imorgon kväll skall vi fira Julia som fyller 18 år och på lördag kommer min alldeles egna raraste lizette till uddevalla för att besöka just mig=)

Jag tycker så bra om alla de underbara människorna jag har runt mig! Tack tack tack tack och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: joie

underbart inlägg! gott nytt år yox du är underbart bra!! :D

2009-01-02 @ 12:09:32
URL: http://joannahansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för en underbar nyår! 2009 ska bli ett fint år för oss alla, jag önskar att ditt år blir alldeles underbart för det är du värd min vackra vän! Tycker om dig!

2009-01-02 @ 17:51:19
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för en underbar nyår! 2009 ska bli ett fint år för oss alla, jag önskar att ditt år blir alldeles underbart för det är du värd min vackra vän! Tycker om dig!

2009-01-02 @ 17:52:10
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0